artenal-336x280-1-.jpg

Může se jednat o cokoliv, ať už je to přepravní prostředek, půjčka, žárovky, kanálové poklice, hrnce, psi. Všechno snažení e-shopů a nejrůznějších firem stojí a padá na jednom jediném faktu – a to jestli se zobrazí při hledání na internetu na prvních nebo až posledních příčkách. A to je hrozně důležité.
sociální média.jpg 
Malý test – pokud cokoliv hledáte na internetovém vyhledávači, u kterého „odkazu“ nejčastěji skončíte hledání a kliknete na něj? Valná většina lidí vám odpoví naprosto jednoduše – vyberu si hned ten první nebo druhý odkaz, který mi to vyplivne. A tady to končí. Pokud se vaše stránky, e-shop, firma nebo cokoliv dalšího neukázaly na první stránce vyhledávání, tak je velká pravděpodobnost, že vám uteče spousta kšeftů – pokud ovšem se o vás zákazník nedozvěděl jinak a tím pádem hledá konkrétní specifickou firmu. Málokdo ale hledá specifické služby či produkty, většinou jenom zadá obecný název a vybírá si z toho „nejrelevantnějšího“.
 
A tak i když máte naprosto špičkové produkty nebo služby
a)       Pokud je nikdo nenajde
b)      Nikdo je neuvidí
c)       Nikdo si je neprohlédne
d)      Nikdo je nekoupí
statistiky na monitoru.png 
Jednoduchá matematika nás dovede k tomu, že za chvíli pověsíte všechno na „špalek“, protože prostě všechny zákazníky přeberou ostatní firmy, které mají mnohem lepší výsledky na vyhledávačích a jsou mnohem více vidět, zatímco vy budete stále strádat a budete se modlit, aby konečně zabrala ta Facebooková reklama. Na druhou stranu konkurence nemusí zahálet a může si zaplatit dobrou SEO optimalizaci. Je to kdo z koho, zvláště, pokud se jedná o příčku ve vyhledávání.
palec se smajlíkem.jpg

728x90-1509716084.png

Od toho je tu SEO

Optimalizace hledání, psaní obsahu nebo i administrativa stránek, to všechno dneska zvládnout společnosti, které se postarají o to, abyste šli nejen vidět, ale aby zákazník měl co číst a mohl být případně přesvědčen ke koupi právě VAŠEHO produktu nebo ke sjednání vaší smlouvy. A kdo tomu nevěří a myslí si, že je to nějaký money bamboozle, tak by to měl vyzkoušet alespoň v omezené míře.

Kšeft se uzavře na tom místě, které první vyskočí při vyhledávání
Ohodnoťte příspěvek